Koliko sam skuzio kasnije pregledavajuci ove shotove, redatelj Micheal Anderson se prilicno potrudio kroz citav film da kompozicije budu geometrijski precizne, zrcalno simtericne, sa jako puno zlatnog reza cak i u najkracim sekvencama, npr ova scena traje par sekundi:

Primjetite cetiri lika u pozadini i kako ove zene "slucajno" gledaju prema centru kadra, te kako su Logan i Francis imaju crne uniforme dok su svi okolo sareni (hah ovo sam tek sad skuzio dok sam pisao) :)

Na ovoj se vidi kako su tri lika koja nose kompoziciju visa od ostalih: Ova dvojica na krajevima kadra i ovaj koji stoji na zlatnom rezu. Njegova ruka je takodjer najvise podignuta posto se on nalazi na samom tezistu.


Tu gore mi je super kako je odvojio planove, u pozadini je stavio blijedu ljubicastu koja je komplementarna boja narancastoj, koja gotovo dominira prvim planom


Ovaj kadar mi se isto jako svidja, ovo iznad njih je zapravo zrcalo na plafonu i ovi ljudi koji hodaju se ni u jednom trenutku ne sjeku sa likovima u prvom planu nego bas hodaju izmedju "praznina"
Jbte, zakon! ja sam film davno gleda i nesto mi je cilo vrime islo na zivce a to je ta simetrija bila ;)
ReplyDeleteVolim taj film! Da bar nema onako glupo finale.
ReplyDelete